Toivomuslista
Toivomuslista (0)
Toivomuslista (0)
Choose wish list

Toysrus.fi käyttää evästeitä

Evästeitä tarvitaan, jotta sivustomme toimisi oikein.

Sen lisäksi saamme niistä tietoa siitä, kuinka käytät sivustoa, mikä taas auttaa meitä parantamaan sivustoamme entisestään. Lisäksi evästeitä käytetään tilastointitarkoituksiin, sivuston sisällön ja toimintojen parantamiseen sekä muilla sivustoilla olevan mainontamme parantamiseen.
Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käytön. Lisätietoa evästeistä saat täältä

 

Tuotteiden palauttaminen

14 päivän peruuttamisoikeus

Kun teet ostoksia verkossa – ja osoitteessa www.toysrus.fi – sinulla on oikeus peruttaa ostoksesi yleensä 14 päivän kuluessa ja palauttaa ne.

Peruuttamisoikeus alkaa siitä päivästä, kun vastaanotat tilaamasi tuotteet. Jos viimeinen mahdollinen peruuttamispäivä osuu viikonloppuun tai pyhäpäivään, aikarajana on seuraava arkipäivä. Jos tilaamasi tuotteet saapuvat useassa erässä, peruuttamisoikeuden katsotaan alkavan siitä, kun olet vastaanottanut viimeisenkin tuotteen.

Kun olet vastaanottanut tuotteet, sinulla on oikeus käsitellä niitä tutustuaksesi niiden ominaisuuksiin ja toimintaan.

Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, sinun täytyy lähettää meille ilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Jos haluat peruuttaa tilauksesi, käytä tätä lomaketta:

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, lähetä tuotteet seuraavaan osoitteeseen:

TOYS"R"US

c/o Prime Cargo
Nordager 28
6000 Kolding
Denmark

Kun palautat tilauksesi, pakkaa tuotteet huolellisesti, sillä ne ovat sinun vastuullasi siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet ne. Suosittelemme säilyttämään noutopisteestä saamasi kuitin ja seuraamaan lähetyksen kulkua lähetystunnuksen avulla.

Huomaa: Odotamme sinun palauttavan tilauksesi mahdollisimman nopeasti ilmoitettuasi peruuttamisesta ja viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä meille.

Huomaa: Emme ota vastaan postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

Maksun palauttaminen

Tarkastamme palautetut tuotteet ja maksamme sinulle takaisin tilatessasi maksamasi hinnan.

Saat palautuksen sillä maksutavalla, mitä käytit tilatessasi.

Huomaa: Saatat menettää maksamasi summan tai osan siitä, jos

  • tuotteista käy ilmi, että niitä on käytetty
  • tuotteet ovat vaurioituneet sinä aikana, kun ne olivat sinun vastuullasi
  • olet käsitellyt tuotteita muuten kuin tutustuaksesi niiden ominaisuuksiin ja toimintaan.

 

Mitä teen, jos kadun ostostani?

Meillä on rajaton vaihto-oikeus. Voit siis aina vaihtaa ostamasi tuotteet, mikäli ne ovat alkuperäispakkauksessaan. Tuotteen palauttaminen ja täyden hyvityksen saaminen edellyttää, että tuote on käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Palauta tuotteet viemällä ne postitoimistoon. Pakkauksessa on valmiiksi maksettu asiakaspalautusosoitekortti, joten sinun ei tarvitse huolehtia palautusmaksuista. Kun olemme vastaanottaneet tuotteet, palautusta vastaava summa hyvitetään luottokortillesi tai tilillesi.

Muista merkitä palautuslomakkeeseen palautuksen syy.

Tässä ovat yksityiskohtaiset ohjeet

  • Pakkaa palautettava tuote laatikkoon.
  • Kiinnitä osoitteellamme ja viivakoodilla varustettu valmiiksi maksettu asiakaspalautusosoitekortti laatikkoon.
  • Täytä palautuksen syy palautuslomakkeeseen.
  • Laita palautuslomake laatikkoon.
  • Palauta tuotteet viemällä ne postitoimistoon.

Jos valitsit toimitusosoitteeksi työosoitteesi, sinun on soitettava asiakaspalveluumme ja pyydettävä asiakaspalautusosoitekorttia, jonka postimaksu on valmiiksi maksettu, niin lähetämme sen sinulle postitse. Tämän jälkeen voit palauttaa paketin postitoimistoon. Voit myös kieltäytyä vastaanottamasta pakettiasi toimitushetkellä.

Miten palautan viallisen tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi toimintatavasta heidän kanssaan.

Mitä teen, jos olette lähettäneet minulle väärän tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja sovi toimintatavasta heidän kanssaan.

Voinko palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen TOYS"R"US-myymälään?

Voit palauttaa tuotteen myös TOYS"R"US-myymälään.

Tuo myymälään tulostettu tilausvahvistus ja paketin mukana saamasi palautuslomake. Saat hyvityksen tuotteen hinnasta, jos tuote on käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja samassa kunnossa kuin vastaanottamisen yhteydessä. Voit myös vaihtaa sen toiseen samanhintaiseen tuotteeseen.

Et voi kuitenkaan postittaa ostostasi myymälään, vaan sinun on mentävä myymälään hoitamaan palautusasia.

Kuinka paljon minulle hyvitetään, kun palautan koko tilauksen?

Kun palautat koko tilauksen, sinulle hyvitetään ostoajankohtana maksettu tuotteen hinta ja toimituskulut.

Isojen Big'n'Heavy-tuotteiden palauttaminen kuitenkin maksaa. Jos siis haluat palauttaa Big'n'Heavy-tuotteen, vähennämme palautuksen postituskulut sinulle hyvitettävästä palautussummasta. Palautuslähetyksen hinta on 49 euroa.

Jos esimerkiksi olet tilannut 150 euroa maksavan trampoliinin, jonka postituskulut ovat maksaneet 49 euroa, olet maksanut tilauksestasi yhteensä 199 euroa. Jos päätät palauttaa tuotteen, hyvitämme sinulle 101 euroa, sillä vähennämme palautettavasta summasta postituskulut. Sinun ei tarvitse maksaa kuljetusliikkeen edustajalle, kun tuote noudetaan kotoasi. Palautuksen postituskulut siis katetaan sinulle hyvitettävästä summasta. Jos sait tilatessasi Big'n'Heavy-tuotteelle ilmaisen toimituksen, joudut silti maksamaan palautuskulut, jotka vähennetään sinulle palautettavasta tuotteen hinnasta.

Kuinka paljon minulle hyvitetään, kun palautan vain osan tilauksesta?

Kun palautat vain osan tilauksestasi, sinulle hyvitetään palautetun tuotteen hinta.

Jos palautettava tuote on iso Big'n'Heavy-tuote, joudut maksamaan palautuksen postituskulut, ja ne vähennetään sinulle palautettavasta summasta.

Millainen on hyvityskäytäntö?

Kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palauttamasi tilauksen, saat asianmukaisen hyvityksen. Pyrimme käsittelemään hyvityksen kolmen päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Käsittelyvaiheen jälkeen palautus hyvitetään tilillesi 5–10 arkipäivän kuluessa. Hyvityksen kesto riippuu siitä, minkä pankin ja kortinmyöntäjän asiakas olet. Valitettavasti tämä viive ei ole meidän hallinnassamme. Saat hyvityksen samalla maksutavalla, jota alun perin käytit ostamiseen.

Hyvitys tapauksissa, joissa olet uusinut tai sulkenut luottokorttisi

Jos kadut tuotteiden, mutta olet uusinut luottokorttisi sillä välin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tuotteen palauttamista. Hyvitämme tilauksesi tällaisessa tapauksessa muulla tavalla. Muista, että voit tehdä palautuksen myös myymälöissämme ja saada hyvityksen, kun otat mukaasi palautuslomakkeen ja tulostetun sähköpostikuitin.